משטר האנסים של חמאס חייב ליפול | תדרוך יומי עם אשר ווסטרופ-אוונס

Homeלשכת הדוברות האזרחיתמשטר האנסים של חמאס חייב ליפול | תדרוך יומי עם אשר ווסטרופ-אוונס

הודעה לקהל שלנו: המפגש היום יעסוק בנושאים של אלימות מינית שעשויים להיות קשים לשמיעה עבור חלק מהמאזינים.

עדות הניצול

השבוע, ניצול ממסע האונס והרצח של חמאס ב-7 באוקטובר יצא לאור בטלוויזיה. פניו הוסתרו וקולו עוות. הוא תיאר במצלמה איך יחידות המוות של חמאס תפסו אותו כשהוא ברח מהטבח בפסטיבל המוזיקה נובה. מה שהוא שיתף היה באמת מחריד:

"אתה מנסה להתנגד. הם מורידים ממך את הבגדים, צוחקים עליך, משפילים אותך, יורקים עליך, נוגעים באיבריך הפרטיים, אונסים אותך."

הוא ניצל על ידי חיילי צה"ל, אחד מהמעטים שהצליחו להימלט מאכזריות חמאס בחיים. רבים מאלה שנאנסו גם נרצחו, שכן מתים אינם מספרים סיפורים. זה נוח עבור המעודדים הציניים של חמאס שמצדיקים ואפילו חוגגים את התקפת חמאס ב-7 באוקטובר תוך שהם מכחישים את הברבריות של חמאס, מה שדומה להכחשת שואה מודרנית. הם טוענים בפנים רציניות שחמאס הם אנשים דתיים שלעולם לא יפרו את אמונתם ברצח אזרחים בדם קר, אונס גברים, נשים וילדים, ובמיוחד לא יהודים.

הכחשת הזוועות

בתגובה להוכחות המכריעות לזוועות חמאס, בכיר חמאס בסאם נעים ציין את העקרונות האסלאמיים שאוסרים על כל יחסים מיניים מחוץ לנישואים כהוכחה לכך שפעולות כאלה פשוט אינן אפשריות. אחרי הכל, חמאס הוא ראשי תיבות בערבית של תנועת ההתנגדות האסלאמית, הסניף הפלסטיני של הכת האסלאמיסטית הסונית, האחים המוסלמים. אבל האונס והטבח ההמוני של יהודים ב-7 באוקטובר אינם מספיקים לקבוצת המוות של חמאס. חמאס ממשיך לבצע זוועות בלתי אנושיות גם נגד בני עמו. מסמכים שהתגלו לאחרונה של חמאס חושפים את הפרוטוקולים שלהם למציאת והענשת הומוסקסואלים בתוך עזה. חוקרי חמאס מונחים לשאול שאלות אגרסיביות הממוקדות אך ורק בהעדפות מיניות, ואלה החשודים בהומוסקסואליות מוצאים להורג באופן שגרתי.

תיעוד הזוועות

מסמכים נוספים של חמאס, שנמצאו על גופות של האנסים והרוצחים ב-7 באוקטובר, חושפים את הפנים האמיתיות של חמאס: ספרי ביטויים עם תרגומים לערבית מהעברית של "תוריד את הבגדים", "תתפשט" או "תוריד את המכנסיים". מועצת השורא של חמאס הוציאה פתוות (פסיקות הלכתיות אסלאמיות) המתירות רצח, השחתה ופשעי מין, במיוחד ל-7 באוקטובר. טרוריסטים שנתפסו מחמאס אמרו שנצטוו לרצוח נשים וילדים, לרסק את ראשיהם, לכרות אותם ולאנוס גופות.

רבות מהזוועות הללו תועדו בשמחה על ידי החיות הבלתי אנושיות הללו באמצעות המצלמות שלהם, שהוקמו לתעד כל זוועה בפירוט מייסר. כמעט 10 חודשים לאחר שחמאס הכריז מלחמה, לאחר חודשים של אבות עדינים וראשים מדברים שמסבירים את 7 באוקטובר, עלינו לזכור ש-7 באוקטובר היה היום הקטלני ביותר עבור העם היהודי מאז השואה. חמאס רצח למעלה מאלף גברים, נשים, ילדים ואפילו תינוקות. האונס, ההשחתה והרצח שלהם היו שיטתיים ומתוכננים מראש, והם עדיין מחזיקים ב-120 בני ערובה, כולל תינוקות. כל הברבריות מותרת במטרתו של חמאס להשמיד את המדינה היהודית ולבצע רצח עם נגד עמה. זה האויב שאנו בישראל עדיין מתמודדים איתו היום.

שאלות ותשובות

קמיל ב-YouTube Live: מהו מסדרון פילדלפיה ולמה ישראל רוצה לשלוט בו?

תשובה: מסדרון פילדלפיה הוא רצועת קרקע מרכזית הגובלת בחלק הדרומי של רצועת עזה ומצרים. באופן מסורתי, היא שימשה בסיס לשליטה בגישה למצרים וממנה לצורך אספקת סיוע הומניטרי, בנייה או עניינים אחרים. השליטה במסדרון זה מאפשרת לצה"ל ולישראל למנוע יבוא של סחורות לא הומניטריות או סחורות שעלולות להיות מנוצלות לרעה על ידי חמאס, הג'יהאד האסלאמי ואחרים למטרות לא הומניטריות ברצועה. לכן חשוב כל כך שישראל תשמור על השליטה באזור זה.

X ב-Instagram Live: למה אפשר לצפות מנאום ביבי בארצות הברית ומה תהיה התגובה האמריקאית?

תשובה: מצפים שנאום בנימין נתניהו בקונגרס ידגיש את חשיבות היחסים בין ישראל לארצות הברית, החורגים מעבר לפוליטיקה מפלגתית. המסר המרכזי כנראה יהיה להגן על כוחם של יחסים אלה כליברליות דמוקרטיות הנלחמות בקבוצות טרור טירניות. היחסים האלה צריכים להישמר בכל הנופים הפוליטיים.

סטלה ב-Instagram Live: מה תפקיד רוסיה במלחמה עד כה ומה לדעתך יקרה בהמשך?

תשובה: רוסיה, תוך כדי ניהול מלחמתה באוקראינה, חברה לאיראן בנושאים שונים, כולל תמיכה במשטר אסד בסוריה. מעורבות רוסיה משקפת את האינטרסים שלה ולא מחויבות לדמוקרטיה ליברלית. חשוב שארצות הברית תמשיך לתמוך בישראל כמדינה הדמוקרטית הליברלית היחידה במזרח התיכון.

Instagram Live: מה המצב הנוכחי והעדכונים עם החות'ים בתימן?

תשובה: החות'ים, הפועלים כשליחים איראנים, ממשיכים להקצות משאבים לסכסוכים הרחק מגבולותיהם, כמו התקפת המל"ט האחרונה בתל אביב. זה מסיח את הדעת מהצרכים החיוניים של עמם שלהם, הסובלים מרעב ומחסור במשאבים. פעולות החות'ים מדגישות את העדיפויות שלהם בקידום האינטרסים של איראן על פני רווחת עמם שלהם.

Instagram Live: האם יש מספיק תמיכה מצד צרפת להבטיח את בטיחות האולימפיים היהודים והנבחרת הישראלית באולימפיאדה?

תשובה: ככל שמתקרבות האולימפיאדה, הבטחת ביטחונם של הספורטאים הישראלים היא בראש סדר העדיפויות, במיוחד בהתחשב בטרגדיות עבר כמו הטבח במינכן ב-1972. צרפת, כבת ברית מרכזית, ככל הנראה מודעת לצורך בהגברת אמצעי הביטחון כדי להגן על הספורטאים הישראלים ותומכיהם. התקווה היא לאולימפיאדה שלווה ובטוחה.

אשלי וקסמן בכשי ב-Instagram Live: מה תגיד ליהודים ברחבי העולם שמורידים את המזוזות מבתיהם?

תשובה: עצוב שיהודים מרגישים צורך להסתיר את זהותם. זהו קריאה לקהילה היהודית להישאר חזקים, לתמוך זה בזה ולהיות מאוחדים. יהודים ברחבי העולם צריכים לעבוד יחד ברמה המקומית, לספק תמיכה וטיפול זה בזה, במיוחד לזקנים וחולים. זה זמן להיות ערניים ולהגן זה על זה, תוך קידום תחושת קהילה וסולידריות.

סיכום

זה כל הזמן שיש לנו היום לתדרוך היומי שלנו. תודה על ההקשבה. בבקשה הצטרפו אלינו ב-YouTube, LinkedIn, Twitter, Instagram או בכל פלטפורמה אחרת בשעה 15:00 שעון ישראל, 8:00 בבוקר שעון מזרחי. התמיכה שלכם יקרה מפז. לחצו לייק, הירשמו ותהיו מעודכנים. תודה על הצפייה.

דילוג לתוכן